happy happy day!

yang tengah skodeng saye...malu la :)

status :

mood : happy :) semoga setiap urusan berjalan dengan lancar

Friday, March 25, 2011

=_=

alhamduillah, member aku yang excident aritu dah dapat tukar hospital.
senang lah sikit mak ayah dia nak ulang alik jaga dia.
bukan aku nak cakap, tanggungjawab aku dah lepas.
tapi sekurang-kurangnya, aku dah tak rasa bersalah kalau tak sempat nak lawat dia hari-hari kat sini.

maafkan daku ma abah, sekarang daku tak sempat nak call kalian setiap hari.
daku kena jaga member.

ok, hari ni kita mulakan blogwalking lagi.
cari kontes, G.A lagi.
tapi sedey!
banyak yang aku join tu tak dapat.
haha. itu la namanya tuah kan.
ei, jangan kata aku tak bertuah pulak ok.
kang sumbat cili ni kang.
haha. ok la. jom jom blogwalking.



0 comments:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment